RO EN      
Outsourcing Salarizare / Administrare Personal / Recrutare

Paylogic - outsourcing salarizare, administrare, recrutare

primi-pasi.jpg
Entuziasti si profesionisti, consultantii Paylogic te vor ajuta sa intelegi mecanismele procesului de externalizare.

Dupa semnarea contractului, Paylogic va desemna cate un Project Manager pentru fiecare din cele 2 mari grupe de servicii, Salarizare si Administrare de personal.

Pentru a incepe serviciile de Salarizare, este important ca impreuna sa planificam cativa pasi preliminari. Se vor avea in vedere urmatoarele aspecte:
over

 Click pentru marire

  • Modul in care se intocmesc salariile angajatilor dumneavoastra (tipul de salariu negociat – net/brut, lei sau valuta, indemnizatii speciale, sporuri cu caracter permanent, tipuri de ore – standard, suplimentare, de noapte si coeficientul acestora, prime, bonusuri, beneficii in natura, retineri, garantii, deduceri personale)
  • Configurarea statului de plata si a rapoartelor dorite in functie de organigrama companiei sau centri de cost si stabilirea termenelor de predare a acestora
  • Modul in care se platesc salariile (numerar sau/si card). Din acest punct de vedere vom aduna informatii referitoare la fisiere, aplicatii speciale sau multicash cerute de banca dumneavoastra (specificatii tehnice)
  • Configurarea raportului “nota contabila” in vederea transferarii datelor in programul de contabilitate folosit.
La incheierea procesului de analiza vom stabili modul in care se va face importul bazei de date si vom elabora impreuna o specificatie de implementare pentru calculul salarial.

Din punctul de vedere al Administrarii de personal, echipa Paylogic va desfasura urmatoarele activitati:
  • Verificarea documentelor ce compun dosarele de personal ale angajatilor in conformitate cu cerintele legale
  • Compararea statului de plata cu inscrisurile din Carnetele de Munca si verificarea documentelor ce stau la baza completarii carnetelor de munca (contracte, acte aditionale)
  • Elaborarea unui raport informativ asupra situatiei existente
  • Impartirea responsabilitatilor legate de rezolvarea eventualelor situatii survenite anterior datei la care contractul de prestari servicii incepe sa-si produca efectele
  • Stabilirea de comun acord a unor proceduri de urmat in cazul elaborarii contractelor de munca, a actelor aditionale si a documentelor ce trebuie emise la incetarea relatiilor de munca avand in vedere legislatia muncii in vigoare
Formular de contact
* Nume:
* Prenume:
* Compania:
* E-mail:

* Telefon:

Numar angajati:


Cum ati auzit de noi:

Mesaj:


* campurile sunt obligatorii

Unde ne gasesti
Str Semicercului nr 12,
Sector 1 , Bucuresti



Cum ne gasesti
Telefon: 021 - 318.7126
Fax: 021 - 318.7129
E-mail: office@paylogic.ro